BIBLIOGRAPHY AND CREDITS

Davies, P. & Pearse, E. (2000). Success in English Teaching. Oxford: Oxford University Press. 

Díaz Barriga, F. & Hernández Rojas, G. (2010). Estrategias Docentes para un Aprendizaje Significativo: una interpretación constructivista. Tercera edición. México: McGraw Hill.

O´Malley, J.M. & Valdez, L. (1996) Authentic Assessment for English Language Teachers: Practical Approaches for Teachers. Estados Unidos: Addison-Wesley Publishing Company.

Reiss, Jodi. (2005). Teaching Content to English Language Learners. NY : Longman.

Rubin, J; Thompson, I. (1994). How to Be a More Successful Language Learner. Chapter 13. Boston, Massachusetts: Heinle & Heinle Publishers.


Créditos:

Las fuentes originales o las rutas de enlace a animaciones, imágenes, videos, etc pueden encontrarse en las siguientes direcciones:

http://aulasvirtuales2.uruguayeduca.edu.uy/pluginfile.php/6542/mod_lesson/page_contents/132/fashion-show-1746590_960_720.jpg

https://pixabay.com/es/pulse-c%C3%A1mara-la-multitud-periodista-2333329/

https://pixabay.com/es/vintage-portada-de-la-revista-922963/

http://www.bbc.co.uk/schools/scienceclips/ages/7_8/characteristics_materials.shtml

http://www.esl-lab.com/shop1/shoprd1.htm


Last modified: Friday, 21 July 2017, 11:52 PM